piątek, 27 marca 2015

Epilog

(21. 02. 2015R )
Po przyjechaniu do domu mojej matki po całej aferze od razu zaczęłam sie pakować chciałam wylecieć jak najszybciej, około 7 nad ranem dopiero skończyłam sie pakować po czym pożegnałam sie z matką Robertem i Meg a następnie razem z dziadkiem pojechaliśmy po Pezz, gdy dziewczyna zapakowała wszystkie rzeczy do auta i pożegnała sie z rodziną pojechałyśmy na lotnisko gdzie wsiadłyśmy do samolotu
Gotowa na nowe życie ?- zapytałam sie jej
Gotowa a ty ?- zapytała sie mnie
Nie zaczynam nowego życia ja wracam na stare śmieci i do ciągłych kłopotów - odpowiedziałam.
Całą drogę nie odzywałyśmy sie dopiero do byłyśmy w moim domu Perrie zaczęła gadać jak najęta.
Blondynka chciała zwiedzić Anglię więc to zrobiłyśmy a także zmieniłyśmy swój styl. 
Czas szybko zleciał  gang oddałam dla brata który dał mi trochę kasy potem były wyścigi każdy wygrywałam przez co miałam kasę, potem sprzedałam moje samochody i własnie tak trafiłam do Kalifornii.
Siedzę w taksówce i patrzę za okno wspominając to wszystko jak to było
Przylot do Irlandii
Pierwszy dzień w szkole
Spotkanie Nialla
Pierwszy raz gdy nam przeszkodzono
On był moim pierwszym razem a najgorsze jest to że nabrałam sie na jego gierki i poczułam coś do niego.
Wanessa wszystko okej ?- zapytała sie zmartwiona Perrie
Tak tylko przepraszam zamyśliłam sie - odpowiedziałam dziewczynie
Oh okej - odpowiedziała
Drogie panie jesteśmy - ogłosił kierowca a my wysiadłyśmy z taksówki po czym weszłyśmy do domu ciesząc sie jak głupie.
Mamy  piękny dom każda miała swój pokój a do tego mamy  bardzo ładny widok z balkonów w swoich pokojach.
 Zapłaciłyśmy dla kierowcy po czym rozpakowałyśmy swoje ubrania i rzeczy.
Cały dzień zleciał bardzo szybko.
Stoję właśnie na balkonie patrząc na zachód słońca w ręce trzymam zdjęcie całej naszej paczki a w drugiej kartę z moim numerem telefonu.
Muszę to zrobić - powiedziałam sama do siebie po czym wyciągnęłam zapalniczkę i spaliłam zdjęcie a kartę przełamałam na pół po czym ją też spaliłam
A MOŻE JEDNAK ZACZYNAM NOWE ŻYCIE 


21 KWIETNIA  2015R 
( 2 MIESIĄCE PÓŹNIEJ )
Jestem zadowolona zaczęłyśmy z Pezz nowe życie. Każda z nas chodzi do szkoły w której mamy nowych znajomych, blondynka nawet kręci z jednym z chłopaków który jest bardzo przystojny.




PRZEPRASZAM MIAŁ BYĆ FILMIK ALE JAK SAMI WIDZICIE SPRAWA Z ZAYNEM MNIE ZAŁAMAŁA ;(




MAMY EPILOG NIE WIERZE ŻE TEN CZAS ZLECIAŁ TAK SZYBKO.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA CZYTANIE I KOMENTOWANIE
PROSIŁA BYM ŻABY KAŻDY KTO PRZECZYTAŁ SKOMENTOWAŁ ROZDZIAŁ CHCE ZOBACZYĆ ILU  WAS JEST
BUZIOLE WIKA . xx 

10 komentarzy:

  1. Łac świetny epilog juz się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ♥ czeksm na 1 ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak klikam w link do wattpada to mi sie wyswietla ze zaloguj sie itp..czy to normalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powinien być dobry adres mój błąd przepraszam :*
      http://www.wattpad.com/story/34924013-niall-horan

      Usuń
  4. Jeju boski i ja też się nie mogę doczekac i czy Wen jeszcze spotka Nialla

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział nie mogę sie doczekać na drugi sezon

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wattpadzie piszesz od poczatku? Myslalam ze tam bd koontunuacja tg jak bd w Kaliforni i wgl..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na wattpadzie pisze od poczatku a drugi sezon juz niedlugo na nowej stronie.
      Buziaki Wika. Xx

      Usuń
  7. ja cię kręcę , supeer, czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku *.* Tak świetnie piszesz :) Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń